Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 6 di 6
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
The predictor impact of Web Search and Social Media 4-mar-2016 - - Università degli Studi di Cagliari
Free innovation environments: lessons learned from the software factory Initiatives 1-gen-2015 Taibi, D.; Lenarduzzi, V.; Ahmad, O. M.; Liukkunen, K.; Lunesu, I.; Matta, M.; Fagerholm, F.; Münch, J.; Pietinen, S.; Tukiainen, M.; Fernández-Sánchez, C.; Garbajosa, J.; Systä, K. - IARIA
Is bitcoin’s market predictable? Analysis of Web search and social media 1-gen-2015 Matta, Martina; Lunesu, MARIA ILARIA; Marchesi, Michele - Springer, Cham
Bitcoin spread prediction using social and web search media 1-gen-2015 Matta, M.; Lunesu, I.; Marchesi, M. - CEUR-WS
Functional size measures and effort estimation in agile development: A replicated study 1-gen-2015 Lenarduzzi, V.; Lunesu, I.; Matta, M.; Taibi, D. - Springer Verlag
Self-organized Learning in Software Factory: Experiences and Lessons Learned 1-gen-2014 Wang, X; Lunesu, MARIA ILARIA; Rikkilä, J; Matta, Martina; Abrahamsson, P. - © Springer-Verlag Berlin Heidelberg
Mostrati risultati da 1 a 6 di 6
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile