Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 23
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Linking Knowledge to Action with Geodesign 1-gen-2018 Di Cesare, E; Floris, R; Cocco, C; Campagna, M - Springer International Publishing AG
OPPORTUNITIES FOR AN EFFECTIVE USE OF SOCIAL MEDIA GEOGRAPHIC INFORMATION (SMGI) WITHIN GEODESIGN APPROACH 1-gen-2017 Campagna, M; Floris, R; Massa, P RBC. REVISTA BRASILEIRA DE CARTOGRAFIA -
How knowledge subjectivity affects decision-making: a Geodesign case study for the Cagliari Metro Area 1-gen-2016 DI CESARE, ELISABETTA ANNA; Floris, Roberta; Campagna, Michele - -
Le informazioni geografiche dei social network (SMGI) a supporto della pianificazione del turismo. L’esempio di Cagliari. 1-gen-2016 Floris, Roberta; Massa, Pierangelo; Campagna, Michele - -
The use of SMGI in supporting tourism planning practices: an innovative approach for the municipality of Cagliari 1-gen-2016 Floris, Roberta; Massa, Pierangelo; Campagna, Michele - -
Social media geographic information (SMGI) in tourism planning 1-gen-2016 Floris, Roberta - Francoangeli
Beyond social networks contents: how Social Media Geographic Information may support spatial planning analysis. 1-gen-2016 Massa, Pierangelo; Floris, Roberta; Campagna, Michele - -
Social Media Geographic Information: The community perspective in planning knowledge 1-gen-2016 Campagna, Michele; Floris, Roberta; Massa, Pierangelo; Mura, Sara - IGI Global
The Role of Social Media Geographic Information (SMGI) in Geodesign 1-gen-2016 Campagna, Michele; Floris, Roberta; Massa, Pierangelo JOURNAL OF DIGITAL LANDSCAPE ARCHITECTURE -
SMGI in tourism planning: the role of customers’ preferences in spatial decision support. 8-mag-2015 - - Università degli Studi di Cagliari
Alcune riflessioni sulla VAS del Piano di gestione del rischio di alluvioni della Regione Sardegna. 1-gen-2015 Floris, Roberta - Planum Publisher
Supporting tourism planning by using social media-related geographic information: the case of Alghero 1-gen-2015 Floris, Roberta URBANISTICA INFORMAZIONI -
Multidimensional Analyses of Social Media Related Geographic Information: a Study Concerning the Urban Area of Cagliari (Sardinia, Italy). 1-gen-2015 Floris, Roberta - Manfred SCHRENK, Vasily V. POPOVICH, Peter ZEILE, Pietro ELISEI
Social Media-Related Geographic Information in the Context of Strategic Environmental Assessment of Municipal Masterplans: A Case Study Concerning Sardinia (Italy) 1-gen-2015 Floris, Roberta; Zoppi, Corrado FUTURE INTERNET -
The role of Social Media Geographic Information (SMGI) in Spatial Planning 1-gen-2015 Campagna, Michele; Floris, Roberta; Massa, Pierangelo; Girsheva, A; Ivanov, A. - Springer
Social media data in tourism planning: Analysing tourists’ satisfaction in space and time 1-gen-2014 Floris, Roberta; Campagna, Michele - Manfred SCHRENK, Vasily V. POPOVICH, Peter ZEILE,
Good governance e partecipazione nella pianificazione locale: la valutazione del processo di redazione del PUC di Tertenia e il ruolo della VAS 1-gen-2014 Floris, Roberta; Floris, M. URBANISTICA INFORMAZIONI -
Social media data in tourism planning: Analysing tourists’ satisfaction in space and time 1-gen-2014 Floris, Roberta; Campagna, Michele - Manfred SCHRENK, Vasily V. POPOVICH, Peter ZEILE,
La VAS dei piani che prevedono la realizzazione di un porto turistico: il caso del Piano Urbanistico del comune di Tertenia. 1-gen-2014 Floris, Roberta; Matta, A. URBANISTICA INFORMAZIONI -
The role of Volunteered Geographic Information (VGI) and Social Media Geographic Information (SMGI) in Spatial Planning 1-gen-2014 Campagna, Michele; Floris, Roberta; Girsheva, A; Ivanov, K; Massa, Pierangelo - GIScience
Mostrati risultati da 1 a 20 di 23
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile