GARAVAGLIA, FABRIZIA GIULIA
GARAVAGLIA, FABRIZIA GIULIA
DIPARTIMENTO DI PEDAGOGIA, PSICOLOGIA, FILOSOFIA
Mostra
records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.012 secondi).
ChatGPT as a Prospective Undergraduate and Medical School Student
2024-01-01 Giunti, Marco; Garavaglia, FABRIZIA GIULIA; Giuntini, Roberto; Sergioli, Giuseppe; Pinna, Simone
Multiple clocks in mental time processing
2024-01-01 Garavaglia, FABRIZIA GIULIA; Giunti, Marco; Pinna, Simone
Multiple Systems in Probability Theory Applications
2024-01-01 Giunti, Marco; Pinna, Simone; Garavaglia, FABRIZIA GIULIA
Symbolic processing as the result of social interactions
2024-01-01 Pinna, Simone; Garavaglia, FABRIZIA GIULIA; Giunti, Marco
Menti e macchine. Teorie filosofiche e scientifiche
2022-01-01 Giunti, Marco; Pinna, Simone; Garavaglia, Fabrizia Giulia
A situated and timing-based approach to consciousness in learning
2021-07-19
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | Rivista | Editore |
---|---|---|---|---|
ChatGPT as a Prospective Undergraduate and Medical School Student | 1-gen-2024 | Giunti, Marco; Garavaglia, FABRIZIA GIULIA; Giuntini, Roberto; Sergioli, Giuseppe; Pinna, Simone | PLOS ONE | - |
Multiple clocks in mental time processing | 1-gen-2024 | Garavaglia, FABRIZIA GIULIA; Giunti, Marco; Pinna, Simone | - | Springer |
Multiple Systems in Probability Theory Applications | 1-gen-2024 | Giunti, Marco; Pinna, Simone; Garavaglia, FABRIZIA GIULIA | - | Springer |
Symbolic processing as the result of social interactions | 1-gen-2024 | Pinna, Simone; Garavaglia, FABRIZIA GIULIA; Giunti, Marco | - | Springer |
Menti e macchine. Teorie filosofiche e scientifiche | 1-gen-2022 | Giunti, Marco; Pinna, Simone; Garavaglia, Fabrizia Giulia | - | Mondadori Education |
A situated and timing-based approach to consciousness in learning | 19-lug-2021 | - | - | Università degli Studi di Cagliari |