FADDA, DANIELA
FADDA, DANIELA
DIPARTIMENTO DI PEDAGOGIA, PSICOLOGIA, FILOSOFIA
Mostra
records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.006 secondi).
A bifactor-ESEM representation of the Questionnaire for Eudaimonic Wellbeing
2017-01-01 Fadda, D; Scalas, L. F; Meleddu, M; Morin, A. J. S.
Effects of metabolic syndrome on cognitive performance of adults during exercise
2019-01-01 Guicciardi, Marco; Crisafulli, Antonio; Doneddu, Azzurra; Fadda, Daniela; Lecis, Romina
I laboratori online per l’apprendimento scientifico: sintesi delle evidenze
2021-01-01 Fadda, D; Vivanet, G.
Tecnologie digitali e didattica laboratoriale nell’educazione STEM. Evidenze scientifiche e raccomandazioni pratiche
2021-01-01 Fadda, D.; Vivanet, G.
The multidimensional and hierarchical nature of the Questionnaire for Eudaimonic Wellbeing: a bifactor-ESEM representation in a Spanish sample
2020-01-01 Fadda, D.; Quevedo-Aguado, M. P.; Benavente Cuesta, M. H.; Scalas, L. F.
Validazione italiana del Self- and Task-Perception Questionnaire per adolescenti in ambito matematico
2016-01-01 Fadda, Daniela; Scalas, LAURA FRANCESCA